Na situaci, která v České republice momentálně panuje, musí reagovat i naše franšízové kanceláře, jichž se přijatá opatření přímo nedotkla, ale vliv na ně mají. Jejich pobočky mohou být otevřené, práce realitních makléřů tak není nijak omezena, tedy do určité míry.
Na situaci, která v České republice momentálně panuje, musí reagovat i franšízové systémy, jichž se přijatá opatření přímo nedotkla, ale vliv na ně mají. Příkladem mohou být realitní kanceláře. Jejich pobočky mohou být otevřené, práce realitních makléřů tak není nijak omezena, tedy do určité míry. „Z opatření vlády se náš byznys na nějakou dobu jistě utlumí, můžeme sice realizovat prohlídky s klienty, ale reálně se spíše vyčkává. Naši makléři mají jasná a srozumitelná doporučení jak se chovat na prohlídce s klienty, vždy s max. bezpečností. Díky call centru v Next Reality víme naprosto přesně, jaké máme reakce, ať už telefonické nebo e-mailové, na naše nabízené nemovitosti. V tuto chvíli sledujeme zhruba třetinový pokles reakcí oproti standardnímu pracovnímu dni v březnu,“ vysvětluje Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.
V současnosti se tak týmy franšízora i samotných franšízantů snaží být v maximální možné míře online. Videomeetingy s klienty se staly součástí jejich „běžného“ pracovního dne. „Procházíme si online smlouvy, a to i s více lidmi najednou, se všemi účastníky smluvních stran, a to vše z domova. Vytváříme 3D skeny nemovitostí a videoprohlídky s plánky tak, aby si zájemci o naše nabízené nemovitosti mohli projít z bezpečí domova sami, bez kontaktu s makléřem, či prodávajícím,“ doplňuje Zelenka.
ZDROJ: Franchising.cz (i celý článek)
V poslední době se na realitním trhu v České republice odehrávají klíčové změny, zejména ve velkých městech. Proto Vám přinášíme detailní analýzu vývoje cen a nabídky bytů k prodeji od roku 2016.
Na dnešním dynamickém realitním trhu stojí investoři před mnoha rozhodnutími, která ovlivňují úspěšnost jejich investic. Jedním z klíčových rozhodnutí je výběr typu bytu na investici s cílem dosáhnout optimálního výnosu z pronájmu.
Vážení klienti a příznivci NEXT REALITY, rádi bychom vás informovali o provozu call-centra během vánočních svátků. Přejeme vám všem krásné prožití vánočních svátků a úspěšné vkročení do roku 2024.
Poděkování za účast na konferenci a galavečeru, uspořádanou u příležitosti 18. narozenin společnosti NEXT REALITY.