NAPIŠTE ŘEDITELI

PODPOŘ SVŮJ KLUB:
První provize vyplatíme již v říjnu

Čtyři měsíce běží projekt Podpoř svůj klub ve Středočeském kraji. NEXT REALITY navázalo spolupráci a celý projekt rozjelo s SKFS. Za dosavadním průběhem se v rozhovoru ohlédl Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě a člen představenstva NEXT REALITY.

Petře, projekt Podpoř svůj klub běží již čtyři měsíce. Zaznamenali jste již od svých makléřů poptávku na prodej nemovitosti nebo podařil se již samotný prodej? 

NEXT REALITY je v projektu Podpoř svůj klub (PSK) zapojena od samotného vzniku a za ty čtyři měsíce naši makléři kontaktovali více jak 600 klubů středočeského fotbalu napříč všemi soutěžemi. Z toho vzešlo hned několik poptávek. V tuto chvíli máme dvě nemovitosti v inzerci a jednu v rezervaci a čeká se jen na následný převod na katastru nemovitostí.

Už nějaký klub ze Středočeského kraje obdržel provizi z prodeje? 

Odměnu klubu můžeme vyplatit až po uskutečnění obchodního případu, tedy v okamžiku, kdy dojde k podpisu například kupní smlouvy. Toto očekáváme u prvního případu v říjnu letošního roku.

Jistě máte zpětnou vazbu od svých makléřů. Jak funguje komunikace se samotnými kluby?

To víte, že máme. Na pravidelných poradách aktualizujeme počty opravdu aktivně oslovených klubů, ale není jednoduché se spojit s každým předsedou či sekretářem klubu z tak velkého množství. Vyzýváme proto všechny, kteří ještě nehovořili osobně s makléřem z NEXT REALITY, aby zanechali svůj kontakt na info@podporsvujklub.cz a rádi jim představíme výhody naší spolupráce.

Proč by měly kluby spolupracovat právě s NEXT REALITY a co tím získají?

Projekt PSK vznikl za účelem získání finančních prostředků do všech klubů v rámci soutěží středočeského fotbalu. Já sám jsem hrál aktivně fotbal a moc dobře vím, jak kluby bojují s financemi. Jak těžko se domlouvají sponzoři například. Společně s Tomášem Neumannem přicházíme s jednoduchou myšlenkou, jak pomoci a podělit se o odměnu za zprostředkování prodeje nemovitosti. Kdokoliv, kdo má rád klub, ve kterém hraje nebo je jeho fanoušek, může reálně přispět svému klubu, tak, že NEXT REALITY vyplatí 0,5 % z prodejní ceny nemovitosti v případě jejího úspěšného prodeje na základě doporučení na webu podporsvujklub.cz.

Jaký je u vás rekord v prodání nemovitosti? Klidně mi popište samotný proces, protože obyčejní smrtelníci neví, co to vše obnáší. Každý by chtěl mít prodáno do druhého dne.

Do druhého dne nikdy nemovitost neprodáte. Takto rychle se výjimečně může podařit nemovitost rezervovat, ale ten čas se počítá až od doby, kdy jde nemovitost do inzerce. Práce realitního makléře je velmi rozmanitá a před vypuštěním nemovitosti „do světa“ předchází mnoho úkonů a činností. Proces od A do Z je zjednodušeně takový, že se uskuteční návštěva na nemovitosti, kdy se makléř seznamuje s klienty a nemovitostí, ze zjištěných informací makléř vytvoří tržní ocenění a následně se podepíše zprostředkovatelská smlouva. Následně se musí připravit nemovitost k focení (foto, video, dron, půdorys), mnohdy se využije tzv. home-staging, upraví se byt, minimálně dekorace, někdy i vymalování, dle potřeb. Jakmile je hotovo, makléř připraví inzerát a vyinzeruje na realitní servery.

V čem budou mít výhodu klienti přes web podporsvujklub.cz?

Klienti, kteří nás osloví v rámci projektu PSK mají garanci, že budou mít inzerovanou nemovitost na desítkách realitních serverů v ČR, které jako NEXT REALITY využíváme pro naše klienty. Následně probíhají prohlídky se zájemci. Jakmile se nalezne optimální zájemce, podepíše se rezervační smlouva, zájemce složí rezervační zálohu a začne se připravovat kupní smlouva, návrh na vklad do katastru nemovitostí a samozřejmě smlouva o úschově finančních prostředků, aby celý obchod proběhl v pořádku a dle jasných pravidel. Jakmile se podepíšou smlouvy, podá se návrh na vklad na katastr a čekáme z pravidla třicet dní na přepsání na nového majitele a v tom okamžiku dochází k výplatě finančních prostředků prodávajícímu a předáváme nemovitost za účasti obou stran. Takový postup trvá v dnešní době tři až šest měsíců, záleží na okolnostech, potřeb klientů a vzájemných dohod. U rodinných domů to může být klidně déle. Vždy říkám, správný realitní makléř je takový manažer celého procesu a musí mít přidanou hodnotu – dokonale rozumět své lokalitě, obchodně a komunikačně zdatný, mít nasmlouvané a ověřené právníky, finanční poradce, geodety, marketéry, fotografy, home-stagery a celý proces musí do sebe perfektně zapadnout.

www.PODPORSVUJKLUB.cz

 

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT